عنوان فارسی مقاله:تعیین اثرات ارزیابی های محصول توسط مصرف کنندگان و اطمینان از قصد خرید مجدد در محیط های تجارت الکترونیکی
عنوان انگلیسی مقاله:Assessing the effects of consumers’ product evaluations and trust on repurchase intention in e-commerce environments
مجله/کنفرانس:مجله بین المللی مدیریت اطلاعات - International Journal of Information Management
رشته های تحصیلی مرتبط:مدیریت
دانلود مقاله انگلیسی فرسودگی و رضایت شغلی در شرکت پزشکی سال 2021 با ترجمه فارسی
دانلود مقاله انگلیسی طبقه بندی شبکه عصبی سیگنال های نوار مغزی باترجمه فارسی
دانلود مقاله انگلیسی شناسایی بدترین سناریوهای کاربری باترجمه فارسی
دانلود مقاله انگلیسی سیستم پایش مبتنی بر وب با استفاده از شبکه های حسگر باترجمه فارسی
دانلود مقاله انگلیسی اجتناب مالیاتی، توانایی مدیریتی و کارایی سرمایه گذاری باترجمه فارسی
دانلود مقاله انگلیسی شرکت Brand USA: یک طرح شبه آزمایشی برای ارزیابی باترجمه فارسی
دانلود مقاله انگلیسی فرآیند تحلیل فازی سلسله مراتبی: باترجمه فارسی سال 2021
های ,مقاله ,of ,انگلیسی ,فارسی ,مجله ,های محصول ,توسط مصرف ,مصرف کنندگان ,ارزیابی های ,محصول توسط ,تعیین اثرات ارزیابی
درباره این سایت