عنوان فارسی مقاله:تعیین اثرات ارزیابی های محصول توسط مصرف کنندگان و اطمینان از قصد خرید مجدد در محیط های تجارت الکترونیکی

 

 

برای ترجمه مقاله اینجا کلیک کنید

عنوان انگلیسی مقاله:Assessing the effects of consumers’ product evaluations and trust on repurchase intention in e-commerce environments

مجله/کنفرانس:مجله بین المللی مدیریت اطلاعات - International Journal of Information Management

رشته های تحصیلی مرتبط:مدیریت

ادامه مطلب

دانلود مقاله انگلیسی فرسودگی و رضایت شغلی در شرکت پزشکی سال 2021 با ترجمه فارسی

دانلود مقاله انگلیسی طبقه بندی شبکه عصبی سیگنال های نوار مغزی باترجمه فارسی

دانلود مقاله انگلیسی شناسایی بدترین سناریوهای کاربری باترجمه فارسی

دانلود مقاله انگلیسی سیستم پایش مبتنی بر وب با استفاده از شبکه های حسگر باترجمه فارسی

دانلود مقاله انگلیسی اجتناب مالیاتی، توانایی مدیریتی و کارایی سرمایه گذاری باترجمه فارسی

دانلود مقاله انگلیسی شرکت Brand USA: یک طرح شبه آزمایشی برای ارزیابی باترجمه فارسی

دانلود مقاله انگلیسی فرآیند تحلیل فازی سلسله مراتبی: باترجمه فارسی سال 2021

های ,مقاله ,of ,انگلیسی ,فارسی ,مجله ,های محصول ,توسط مصرف ,مصرف کنندگان ,ارزیابی های ,محصول توسط ,تعیین اثرات ارزیابی

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

daryaimavaj چاپ انواع تيشرت payamvls همه چی از همه جا پندهای قرآنی وبلاگ شخصی زاهد نارویی ehsanpirooz جستجو گر فایل از دنیای وب downloadiranianmoviesss محل / مکان